projekt: sy om





Den här klänningen är min mosters gamla, äkta 70-tal alltså. Men den har aldrig blivit
använd eftersom längden inte passar mig (den slutar någonstans mitt på vaden). Har
länge tänkt sy upp den, och nu verkar det som att det blir av. Det hade ju varit kul att
kunna använda den. Och jag älskar ju tyget. Det är helt underbart!





Förövrigt är det vår så att det stänker om det! Det stänker så mycket om det att
krokusbilden som togs för en vecka sedan redan är inaktuell. Nu är det påskliljor
och vitsippor som hägrar!

Le sol, le värme, le humla, le grilldoft, le fjäril, le kaffe-i-solen, le knoppar!
Le vår - c'est trés fantastique!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har en tävling på min blogg där man kan vinna ett presentkort på 500:- hos familjesmycken. Var gärna med! =D

2011-08-21 @ 22:26:24
URL: http://nathssfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0