hot, hot, hot!


Här har man gått med en liten sketen grads feber och lite ont i ryggen i nästan en vecka. Och så lagom till kvällen
innan händelsen med stort H så går feberhelvetet upp till drygt 39 grader. På typ två timmar! Och där ligger den
fortfarande. Fy för fan! Ännu ett bevis på att hela världen är emot mig. I curse you, Murphy!
Och jag som hade sett fram emot att göra min första spelning idag.. Damn, damn, damn it! Men jag vill så himla
himla gärna tro att jag skulle klara det om jag trycker i mig ett par Ipren och bara tar det jävligt lugnt. Vi får se.
Det är ju trots allt inte speciellt länge det gäller..



Jag vill gärna tro det i alla fall.. Just nu känns det lite motigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0