livet för stunden






Lägesrapport

Jobbat hela dagen. Utan egentlig rast. Plockat bajs också. Trevligt. Underbemannat med bara två stycken fram
till halv fyra, med ordinarie personalen på APT. Detta var tydligen medvetet fick jag reda på. Känns ju bra..
Resultat: Trött som ett litet as.

Socka nr 1 i sockprojekt nr 2 färdig.
Resultat: En socka kvar till order complete for my friend.

Världens.. seegaste.. bredband.. En plupp av fem..
Det här är verkligen löjligt. Det är precis som förr i tiden när man hade modem som tjöt och tutade och pep i
telefonen. Ungefär så snabbt går det. Det är till och med nästan värre.
Morgondagens lösning: Skaffa ny såndär mobil bredbandssvans.

Sen vill jag göra egen sillinläggning. Såhär i påsktider.

Borde göra knäckebröd igen också. Sablans gott. Passar ju även till sillen.. Plus att jag ännu inte använt min
julklappskruskavel.

Måste göra grymt bra arbetsprover.
Måste göra färdigt grymt bra arbetsprover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0