some kind of sunday




Spenderar dagen med att läsa. Ängelns lek av Carlos Ruiz Zafón. Han har också skrivit Vindens skugga (rekommenderas),
den plöjde jag förra året. Sånt där typiskt sommargöra. Även fast vädret är lite märkligt för tillfället och egentligen inte alls
speciellt somrigt.
Den där söndagssegheten känner jag väl inte heller av riktigt. (Det skulle lika gärna kunna vara en vanlig sketen tisdag.) Har
sovit en del i helgen också, så det kanske kan bero på det kan man tänka.

Funderar på sommaren. Planer och sånt. Och flytten. Flytten! Funderar på inredning och sånt där. Det har jag gjort i många,
många år. Minns att jag satt med IKEA-katalogen och skrev ner grejor som jag gillade och föreställde mig hur det skulle se ut.
Känns gött att äntligen få fundera på riktigt nu. Och fixa inflyttningsfest och sånt där. Gödigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0