nu kommer alla känslorna på en och samma gång


Med stundande flytt under morgondagen så är det många känslor som kommer fram, tillsammans med en massa
minnen. Självklart ska det bli sketkul. Och det kommer bli bra, det vet jag. Men just nu är det lite separationsångest
som härjar. Och jag är ju lite blödig av mig..
Det är också en väldigt märklig känsla att flytta när hela familjen befinner sig i Skåne och man inte har någon att
flytta ifrån fastän det i själva verket är precis det man ska göra..
Samtidigt har det ju också har varit en massa flyttbestyr de senaste veckorna, och en massa jobb. Och den här
veckan är helt galen med sex dagars jobb och så flytt imorn. Och jag blir ju som bekant lite känslig när det är
mycket. Så nu känner jag mest av allt att jag vill att veckan ska ta slut så att jag kan få semester och åka ner till
familjen på Österlen. Jag längtar verkligen helt jävla galet mycket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0