nedräkning





Jag tänkte börja med att i vanlig bloggordning be om ursäkt för att det var så längesen jag visade mig här sist.
Ifall någon nu skulle bry sig.

Det har varit mycket på sistone. Det har varit Peace & Love med Kiriaka - fantastisch! Det har varit jobb en masse.
Det har varit flyttförberedelser. Det har varit packning och rensning.
Men. Det har även hunnits med en hel del korsordslösning, lite läsning och andra små somriga trevligheter såsom
vinbärsskörd, smultronplockning, ligga i gräset och en smula bad.

Hittade ett bord på Blocket. Forslade hem det igår. Som tur var med bärhjälp - för fy satan var det var tugnt! En
riktigt kompakt sak. Så pass att jag idag vaknade med träningsvärk i båda armarna och axlarna. (Någon borde
börja träna ordentligt igen..)


Idag tvättas det. T-v-ä-t-t-a-s. Av den enda anledningen att jag icke avser att ta med de små äckliga klädmumsande
husdjuren när jag flyttar. Fy nej. Det demonteras också hyllor och plockas grejor.

Hela övervåningen är nu full med flyttlådor, och jag räknar dagarna. Fyra. Torsdag. Känns rysligt bra. Om än en smula
märkligt.





Kommentarer
Postat av: ninaa

Sicken jätte fin blogg jag plötsligt fann, åh lusläsa <3

2010-07-21 @ 01:01:41
URL: http://mintlakris.blogg.se/
Postat av: Susanne

Heja heja!



Det är inte förrän man ska packa ihop alla saker som man inser hur många de faktiskt är... och sen kommer nästa sak (som faktiskt är rolig på riktigt): att packa upp!



Lycka till med lasset!

2010-07-21 @ 17:43:05
URL: http://sagotant.blogspot.com/
Postat av: Joanna

Nina: Ooh, man tackar så mycketmycket :) Det värmer.

Sussie: Jo precis. Och jag har inte flyttat tillräckligt mycket för att få rensat ut speciellt mycket. Just nu längtar jag mest tills alla flyttbestyr är över så att man får slappna av någon gång..

2010-07-21 @ 21:07:51
URL: http://joannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0