det är aldrig för sent att bättra sig


Så var det det här med koncentrationen ja. Varför i hela helvete hittar man den aldrig när man
behöver den som mest? Och sen när man väl kommer igång så är det inte förrän framåt kvällskvisten,
och så sitter man halva natten sen. Jag börjar tro att det är nåt fel med min dygnsrytm, att jag
egentligen är ett nattdjur. För jag är helt klart nattaktiv när det kommer till sånt här. Vilket sedan är
ganska opraktiskt när man plötsligt blir inringd av jobbet och måste gå upp vid fem på morgonen..
Och femtonhundratjugotusen saker i skallen som måste göras. Arbetsprover, bilder som ska fixas,
arbetsprover, mera bilder, arbetsprover och instrument som måste spelas på. Jag lever omedvetet
efter talesättet "det är aldrig för sent att bättra sig, därför väntar jag lite till". Men nu kan jag inte vänta
längre. Jag blir så trött på mig själv.

En bra grej dock. Sockbeställning klar. Känns gött.
Eller två bra grejer. Två. Sockbeställning klar. Samt att internet funkar igen. Det har löst sig utan extra
omkostnader, trots extrem klantighet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0