söndag


Hade riktigt mysig kväll med mina finaste ladies igår. Vi har ju alla fyllt 25 under hösten, vilket vi firade med restaurangbesök. 100-årsmiddag. Är ju aldrig ute och käkar annars. Mysigt som bara den. Sen vet jag inte om det är för att man börjar bli gammal, men vid elva tiden var vi alla ganska trötta. Så vid halv tolv satt jag på bussen hem. Trött i fötterna efter att ha gått med klackar, och det är det inte ofta jag gör ska jag säga. Efter att ha ställt om klockan till vintertid somnade jag trött men nöjd nöjd.

Idag är det allt söndag, det är ett som är säkert. Är ju lite putt över att man skulle få en extra timme av dagen just idag när det är sånt fantastiskt trist väder. Kunde man inte fått den nån dag med finväder istället för en extra timme pruttväder? Varsågod och tack.
Trååkigt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0