sömnlös




Nu är klockan kvart i sex och jag har varit vaken sedan halv fem, så jag har bara fått drygt två timmars sömn. Legat och försökt somna om i en timme, men hjärnan går på högvarv konstant så jag har lagt ner det nu. Satsar nu istället på att försöka hålla mig vaken. Får se om det ger nåt resultat.

Hade en helt osannolikt energiskt och effektiv kväll igår. Jag undrar var i hela helskotta all den energin kom ifrån.. Det var nästan så att jag inte kände igen mig själv. Mycket märkligt. Mitt rum gick från att delvis se ut som en krigszon till att vara mer tipptopp än det varit på vääldigt länge. Mycket trevligt faktiskt.
(Det skulle ju kunna vara på grund av detta som jag har så svårt för att somna om..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0