helg med dans och bulle


Lördagkvällen spenderades på Club Issimo på Musikens hus, dit jag främst tagit mig för att kika på vårat fina Kiriaka (som är på bilderna). I vår är jag nog också med på scen, jag längtar längtar längtar! Dansade som en tok mellan lite fotograferande, höjdarnice.
Träffade både gamla och nya bekantskaper och det var på det hela taget en riktigt trevlig kväll. Bra band i övrigt också och schysst musik av DJ'n.







..och på tal om sånt så jag har jag pimpat mina träklubbor.




Och så igår söndag var det kanelbullebak. Är det kanelbullens dag så är det.
Kanelbulle, kamelbulle, kaninballe..





Första nybakta bullen avnjöts självklart med ett glas kall mjölk, det är ju allra godast!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0