by morning



Brunnsparken imorse, ca 06.30

Trött som en gnu eller tre efter jobbdag (visserligen med mycket trevlig avslutning), bamseroligt rep - som vanligt, och alldeles för lite sömn. Det blev en liten repris från natten till i måndags. Somnade för sent, strax efter ett. Och vaknade vid halv fyra med hjärnan på högvarv. Sen kunde jag inte somna om, vilket var ytterst dumt eftersom jag skulle upp till jobbet vid fem. Var redigt trött innan repet, men som vanligt efteråt så kände man sig riktigt upplyft och full med energi som visserligen försvann ganska snabbt p.g.a. underskottet innan. Men härligt ändå.

Nu tänkte jag bryta mot traditionerna och gå och lägga mig innan tolv. Förmodligen ganska snart till och med.. Skönt med stundande ledig veckoända. Den kommer bli fin den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0