knäckande


Årets knäck blev väl lite av en besvikelse. Minst sagt så ser den bedrövlig ut. Till mitt försvar så kan faktiskt säga att jag inte ens var inblandad.



Olyckligtvis blev mina mintkyssar som jag gjorde igår inte heller helt hundra. Smaken är det ju inte något fel på, men de stelnar ju aldrig de jävlarna. Det var likadant när jag skulle göra saffranstryffel för ett par år sedan. De hårdnade heller aldrig och fick förvaras i frysen tills precis innan man skulle äta de.
Men allt har faktiskt inte gått åt skogen. Mintchokladtryffeln som jag gjorde igår blev faktiskt en höjdare! Trevligt när något klaffar.

Just nu piffar jag det sista på julklapparna (att slå in de snyggt är ju halva grejen, och dessutom är det roligt), smuttar på glöggen, tittar på Sunes jul och njuter av granen. Simultanförmågan är på topp!


Och slutligen - ha nu fina dagar alla vänner, och till er alla:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0