istället för sömn


Sitter och lyssnar på mr Tom Waits, den briljante. Istället för att sova liksom. Albumet Blue valentine, riktigt mumsigt är det. Annars är ju även Nighthawks at the Diner riktigt soft. Eller Swordfishtrombones (som jag nämner mest för att jag gillar titeln, bortsett från att det är ett finfint album alltså). Eller nästan vilken annan som helst av alla hans skivor..



Och när vi ändå är inne på herr Waits så tycker jag ni ska kika på följande video, http://www.youtube.com/watch?v=EOrG1r3S6ZA, underfundigt och helt i min smak.

Fast nu börjar det bli tungt i ögonen. Tänderna är förutseende nog redan borstade så det är bara att hoppa i bingen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0