neråtdag


Inte riktigt bästa dagen på länge idag kan man kanske säga. Haft ont i ryggen hela dagen, vilket är lite olikt mig.
Massage, någon? Mår lite sådär halvsunk över lag. Hade tänkt att jag skulle övat cello hela dagen, eftersom vi ska
ha rep idag och spelning på lördag. Men det blev ju inte av. Har liksom inte haft ork. En liten stund blev det, men
inte mer.
Och så har jag börjat bli lite smått orolig över en av våra katter som inte varit hemma sedan igår kväll. Och det
gör ju inte humöret bättre.


Här nedanför är en dikt av Thomas Tidholm som jag nyligen fick reda på att min pappa hade tänkt att läsa på
morfars begravning förra våren, men inte gjorde av någon anledning.
Jag tycker om den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0