jag mot världen?



Hej glada världen! Mår fortfarande kasst. Har jävla feber, och på det ont i ryggen sen typ tre dagar. Och ovanpå
allt detta helt fantastiskt härliga, liksom som grädde på moset,  så får jag mail från Familjebostäder om att jag
fått "inget kontrakt på lägenhet". IGEN! Den här gången var jag den enda som hade varit och tittat på den. Så
det kändes förhållandevis hoppfullt jämfört med tidigare. Men så var det självklart nån liten fjant som hade tackat
ja fastän han inte ens sett lägenheten. Och han hade naturligtvis längre kötid. Vad som helst bara för att hindra
mig från att få den.

Så just nu känns det inte speciellt hoppfullt på nåt plan. Fy fan säger jag.

Snälla, säg att det inte är som jag tror! Att hela världen är emot mig?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0